Gdzie szukać informacji dotyczących delegowania pracowników?

Wiele instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji czy innych ważnych spraw. O ile sam wyjazd firmowy jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii określa nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Tym samym by delegować swoich pracowników na dłuższy czas powinno się znać wszystkie ważne przepisy jakie nas obowiązują. By dowiedzieć się wszelkich koniecznych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa 2014/67/UE. Mają one na celu uzmysłowienie i kształcenie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.